راه و شهرسازیمجله خبری

تخریب تعدادی ساخت‌وساز غیرمجاز در کرج

به گزارش ساختمان آنلاین:   امیرحسین کاظمینی در ادامه گفت: برخی افراد سودجو با دیوار کشی و ساخت بنای غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری زمین باغی در محدوده خیابان چمن و محله قنبرآباد مهرشهر کرج کرده بودند که با حکم قضایی امروز این ساخت و سازها تخریب شد.

شهردار منطقه چهار کرج گفت: تخریب هفت هزار متر دیوارکشی و بنای 2 طبقه نیمه‌کاره در این محدوده با حضور مسوولان سازمان جهاد کشاورزی و انتظامی استان البرز انجام شد.

وی افزود: ساخت‌ و سازهای غیرمجاز به‌ نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود و از همین رو شهرداری به‌طور جد خواستار مقابله با روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم شهر است.

همچنین شهردار منطقه پنج کرج نیز اعلام کرد که چهار ملک تجاری غیر مجاز در بلوار هوشیار کرج امروز با حکم قضایی تخریب شد.

سید رضا فیض با اشاره به اقدامات صورت گرفته و تخریب ساخت‌ و سازهای غیرمجاز درسطح منطقه، اظهار داشت: عوامل اجرایی شهرداری منطقه پنج کرج تعدادی میلگرد و مقادیری مصالح ساختمانی در این محدوده جمع آوری کردند.

روز گذشته نیز هفت هزار متر مربع زمین در منطقه ۱۰ کرج آزاد سازی شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار زمین ملی، کشاورزی و باغی و دولتی با حکم قضایی در البرز آزاد سازی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا