مجله خبریراه و شهرسازی

۱۶۴ هکتار زمین‌ منابع طبیعی دماوند به سازمان ملی زمین و مسکن تحویل شد

رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند از تحویل و تحول ۱۶۴ هکتار از زمین‌های منابع طبیعی این شهرستان به سازمان ملی زمین و مسکن و انتقال اسناد مالکیت این اراضی خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از خبر روز یکشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، احمد همتی گفت: تحویل و تحول ۱۶۴ هکتار از زمین ملی و تحت مالکیت سازمان جنگل ها و مراتع کشور واقع در حریم شهر دماوند به اداره کل راه و شهرسازی تهران با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور مدیران منابع طبیعی استان انجام شده است.

وی اظهار داشت: حفظ اراضی ملی از مهم ترین وظایف دولت بوده و یگان حفاظت اراضی شرق استان با چشم باز و با گشت زنی های مستمر از منافع بیت المال در اراضی ملی مراقبت می کند.

همتی خاطرنشان کرد: ۶۰ هکتار از زمین های سازمان ملی زمین و مسکن به بنیاد مسکن جهت ساخت نهضت ملی مسکن تخ داده می شود.

این مسئول یادآور شد: زمین های ملی ۱۶۴ هکتاری جیلارد نیز جهت بررسی های کارشناسی لازم به منظور الحاق در طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است و زمین تصفیه خانه فاضلاب نیز برای این اراضی تامین شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا