اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

سرعت ساخت و ساز خارجی‌ها در بخش مسکن از ما بیشتر است

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات اخیر احمد خرم مبنی بر اینکه حصور چینی ها در حوزه مسکن جنبه سیاسی دارد با بیان اینکه در مسکن بحث چینی و غیرچینی نیست، گفت: در ساخت مسکن مهر نیز ترک ها در تهران مسکن ساختند و رفتند. ساخت مسکن به مسائل سیاسی ارتباطی ندارد. اگر بتوانیم مسکن بسازیم که خواهیم ساخت. سرعت ساخت و ساز در کشور ما متأسفانه پایین است و ترکیه جلوتر از ماست.

به گزارش خبر نگار ما، مهدی چمران در نشست خبری با موضوع «لایحه بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳» ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین افزود: یک شرکت ترکیه ای در روسیه در حال ساخت مسکن است؛ چراکه روس ها اعلام کردند که دو ساله مسکن می سازند در حالیکه ترکیه یک ساله مسکن می سازد. در ایران موضوع حضور چینی ها بیشتر در حوزه سرمایه گذاری است و قاعدتاً اگر از نیروی انسانی و مهندسان ایرانی استفاده کنند، ارزان تر خواهد بود. همانطور که گفتیم هنوز جزئیات مشخص نشده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا